اعزام مدد جویان نکایی به اردو‌های زیارتی

۱۹۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا در  چهار ماه نخست امسال به اردوی زیارتی مشهد، قم، عتبات عالیات و اردو‌های آموزشی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید رضا ساداتی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا با بیان اینکه برگزاری اردو‌ها به منظور تحکیم روابط خانواده‌ها، رشد و تعالی فکری و عقیدتی آن‌ها انجام می‌ شود، گفت: ۱۹۰ نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در چهار ماه نخست امسال به اردوی زیارتی مشهد، قم، عتبات عالیات و  اردو‌های آموزشی اعزام شدند.

ساداتی با بیان اینکه توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت یکی از برنامه‌ های کمیته امداد است، گفت: این اردو‌ها با حضور مادران در کنار دخترانشان برگزار شده است.

وی افزود: در این اردو‌ها برنامه‌ های  فرهنگی و اجتماعی به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شودکه مهمترین اثر آن برقراری ارتباط صمیمی‌تر میان مادران و دختران است.

مدیر کمیته امداد نکا گفت: این سفر‌های معنوی با هدف  آموزش خانواده‌ها با سیره رفتاری اهل بیت (ع) و آموزش‌ های فوق برنامه در سفر و همکاری  آن‌ها با یکدیگر اجرا می‌ شود.

ساداتی با قدر دانی از دستگاه‌ها، سازمان‌ها، ادارات و افراد خیری که آمادگی اعزام مددجویان به کربلا و مشهد مقدس را دارند، گفت: مردم نیکوکار شهرستان می‌ توانند با شماره گیری آنی پرداخت #۲*۵*۰۱۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/ م

اعزام ۱۹۰ مدد جوی نکایی به اردو‌های زیارتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار