مشارکت ۱۸ ملیونی حامیان و خیران شهرستان سیمرغ

حامیان و خیران شهرستان سیمرغ ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان  ۴ ماه نخست امسال به ایتام و مشمولان طرح  محسنین کمیته امداد کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  علیمراد نصوری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سیمرغ با بیان اینکه حامیان و خیران با این نهاد در خدمت رسانی مطلوب به مددجویان مشارکت دارند، گفت:کمک‌های حامیان در ۴ ماه نخست امسال در مقایسه با  مدت مشابه سال قبل  ۴۵ درصد رشد داشت.

وی با بیان اینکه این حامیان به صورت نقدی به ایتام و مشمولان طرح محسنین کمک می‌کنند، افزود: ۵۵ نفر از ایتام و فرزندان محسنین در این شهرستان از حمایت مادی ومعنوی ۲۸۵ نفر از حامیان نیکوکار بهره‌مند هستند.

نصوری گفت: حامیان در بخش‌های درمان، معیشت و تحصیلی به ایتام و مشمولان طرح محسنین کمک می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سیمرغ با بیان اینکه ۷ نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد، از طرح آتیه بهره‌مند هستند، افزود: طرح آتیه با هدف  تدبیر و تامین آینده ایتام تحت حمایت، طراحی شده است.

وی گفت: پرداخت بیمه آتیه با جلب رضایت حامیان طرح اکرام ایتام و نیز جذب حامیان و خیران جدیدی که تمایل به همکاری در این زمینه را دارند، اجرا می‌شود.

نصوری با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار سیمرغ برای توانمند سازی محرومان ونیازمندان، گفت: ۵۷۲ خانوار در این شهرستان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مستمر این نهاد بهرمند هستند.

انتهای پیام/آ

کمک خیران سیمرغی به مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.