ساخت ۱۰ واحد مسکن مددجویی در دودانگه

۱۰ واحد مسکن مددجویی تا پایان امسال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره ) دودانگه ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهدی دامادی رئیس کمیته امداد دودانگه با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان بسیار با اهمیت است، گفت:تعمیر و بازسازی ۱۲ واحد مسکن مددجویی، ساخت پنج واحدسرویس بهداشتی و دو مورد حصار کشی درچهار ماهه نخست سال جاری برای خانواده‌های تحت حمایت انجام شده است.


وی با اشاره به اینکه بخشی از تعمیر و بازسازی مسکن مددجویی از محل کمک‌های مردمی هزینه شده است، افزود:ارائه خدمات عمرانی به مددجویان در دودانگه در چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد رشد داشته است.


رئیس کمیته امداد دودانگه به برگزاری اردوی جهادی پایگاه مقاومت شهدای کمیته امداد مازندران برای ساخت یک واحد مسکونی در روستای کارچا در این منطقه اشاره کرد و گفت: این واحد مسکونی به مساحت ۶۵ متر مربع با هزینه‌ای به ارزش ۴، ۲ میلیون تومان کمک کمیته امداد، مشارکت خیران و آورده مددجوساخته می‌شود.


دامادی با تقدیر از همراهی مردم نوعدوست دودانگه با کمیته امداد افزود: مردم نیک اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر خود، در ساخت مسکن مددجویان با این نهاد مشارکت کنند.


انتهای پیام/آ


ساخت مسکن در دودانگه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.