ساخت یک واحد مسکن مددجویی در چالوس

یک واحد مسکن مددجویی با هزینه ۴۵ میلیون تومان برای یکی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در چالوس ساخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  محمد قمی مدیر کمیته امداد چالوس با بیان اینکه یکی از اولویت‌های خدمات این نهاد، تامین مسکن مددجویان است، گفت: یک واحد مسکن مددجویی با زیر بنای ۸۰ متر مربع و هزینه‌ای به ارزش ۴۵ میلیون تومان برای یکی از خانواده‌های تحت حمایت در چالوس ساخته شد.

وی با تقدیر از همراهی خیران و مردم نوعدوست چالوس افزود: این واحد مسکونی با کمک خیران، مرکز نیکوکاری محله مسجد صاحب الزمان پالوجده و بسیج سازندگی ساخته شد.


مدیر کمیته امداد چالوس گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد امسال با کمک بسیج سازندگی ۹ واحد مسکن مددجویی در این شهرستان ساخته می‌شود.


قمی گفت: ۴۵ واحد مسکن مددجویی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان با هزینه‌ای به ارزش ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعمیر و بهسازی شده است.


وی گفت: ۱۵ طرح اشتغال با اعتباری به ارزش ۱۷۲ میلیون تومان در بخش‌های کشاورزی، دامداری، خدماتی و صنعتی در چهار ماهه نخست سال جاری اجرا شد.

قمی با بیان اینکه پیش بینی ۳۰۰ طرح اشتغال را در سال جاری در دستور کار داریم، افزود: اعتبارات اجرای این طرح‌ها از محل منابع بانکی ارزش ۲ میلیاردو ۷۵ میلیون تومان تامین شده است.


انتهای پیام/آ


ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
ممنون