حامیان و خیران تنکابنی پیشقدم در نیکوکاری با مشارکت ۶۰۰ میلیون تومانی

حامیان و خیران تنکابن ۶۰۰ میلیون و ۸۵۷ هزار تومان جهت خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان در بخش‌های مختلف با کمیته امداد در چهار ماهه نخست امسال مشارکت داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی اکبر سیدی مدیر کمیته امداد تنکابن با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در بخش‌های درمان، عمران، تامین جهیزیه، امور تحصیلی و اشتغال هزینه می‌شود، گفت:مشارکت و همکاری مردم تنکابن در بخش‌های اکرام محسنین، صدقات، زکات و فطریه بوده است.


وی با بیان اینکه در این شهرستان ۲۷۳ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین از حمایت‌های مادی و معنوی یک هزارو ۷۳۴ نفر از حامیان نیکوکار برخوردارند، افزود: ۱۵۷ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان توسط حامیان به ایتام و مشمولان طرح محسنین طی چهار ماهه نخست امسال کمک شد.


مدیر کمیته امدادتنکابن به جذب حامیان در ماه مبارک رمضان سال جاری اشاره کرد و گفت:جذب حامیان در ماه رمضان سال جاری در این شهرستان نسبت به سال قبل ۱۰۰ درصد رشد داشته است.


سیدی با بیان اینکه مردم تنکابن در بخش زکات هم مشارکت مطلوبی با کمیته امداد دارند، افزود: در سال جاری ۶۵ میلیون و ۵۳۳ هزار تومان در این شهرستان زکات فطریه عام و سادات، کفاره و زکات شجره طیبه جمع آوری شد.


مدیر کمیته امداد تنکابن گفت: با مشارکت و همکاری خیران و نیکوکاران تنکابنی در چهار ماهه سال جاری کمک چشمگیری به ارزش ۳۴۲ میلیون تومان در قالب صدقات برای مددجویان تحت حمایت این شهرستان جمع آوری شد.


انتهای پیام/آ


مشارکت خیران در تنکابن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.