تعمیر و بازسازی ۳۶ واحد مسکن مددجویان در تنکابن

۳۶ واحد مسکن مددجویی در شهرستان تنکابن با اعتباری به ارزش ۳۸۰ میلیون و ۳۲۳ هزار ریال از ابتدای امسال تاکنون تعمیر، تکمیل و بازسازی شد.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی اکبر سیدی مدیر کمیته امداد تنکابن با بیان اینکه بیشتر این خدمات دربخش تعمیرات کلی و جزئی ساختمان، حصارکشی، آشپزخانه، ساخت حمام و سرویس بهداشتی بوده است گفت: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این نهاد است.


وی با بیان اینکه علاوه بر این خدمات، انشعابات گاز، برق، آب، پروانه ساخت و عوارض شهرداری نیز در اولویت است، افزود: ۲۵ مورد خدمات انشعابات گاز و آب و برق، پروانه ساخت و عوارض شهرداری از ابتدای امسال تاکنون، به ارزش ۱۳۷ میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت ارائه شد.


مدیر کمیته امداد تنکابن گفت: کمک به توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت با تامین و تعمیر واحد مسکونی مناسب و مقاوم، ایجاد بستر لازم برای جلب مشارکت‌های مردمی، با هدف خانه دارشدن مددجویان، از مهمترین وظایف این نهاد است.


سیدی افزود: ۱۳۲ واحد مسکن مددجویی سال گذشته با اعتباری به ارزش یک میلیارد و ۷۰۷ میلیون ریال، تعمیر، تکمیل و بازسازی شد.


وی با بیان اینکه سال گذشته ۶۰۰ میلیون ریال برای خرید ۳ واحد مسکن به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان به صورت بلاعوض پرداخت شد، گفت: ۱۸ واحد مسکن مددجویی روستایی نیز با همکاری بسیج سازندگی با اعتباری به ارزش دو میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال ساخته شد.


وی افزود: ۳ هزار و ۳۵۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تنکابن قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


ساخت مسکن در مناطق محروم تنکابن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.