ساری؛

پرداخت وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد تنکابن

یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال وام کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد تنکابن پرداخت شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  علی اکبر سیدی مدیر کمیته امداد تنکابن با اشاره به پرداخت وام کارگشایی امسال به ۱۲۸ نفر از مددجویان گفت: یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال وام کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت از ابتدای امسال تا کنون به ۱۲۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تنکابن پرداخت شد.


وی با بیان اینکه وام کارگشایی براساس نیاز مددجویان و در جهت رفع مشکلات معیشتی، درمانی، مسکن، فرهنگی، تحصیلی و رفع نیاز‌های ضروری به آن‌ها پرداخت می‌شود، افزود: پرداخت وام کارگشایی به صورت هدفمند و اثربخش، نقش موثری در جهت رفع نیاز‌های ضروری خانواده‌ها و توانمندسازی آنان دارد.


سیدی با اشاره به پرداخت وام کارگشایی در سال ۹۵ گفت: سال گذشته به ۴۹۲ نفر از مددجویان تحت حمایت وام کارگشایی به ارزش ۶ میلیارد ۴۸۴ میلیون ریال پرداخت شد.


مدیر کمیته امداد تنکابن افزود: ۲۰۰ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه ازدواج به هفت نفر از نوعروسان تحت حمایت در تنکابن سه ماه امسال پرداخت شد و ۱۰ نفر از مددجویان در این شهرستان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.


وی با بیان اینکه به نوعروسان پس گذراندن دوره‌های آموزشی کمک هزینه خدمات ازدواج داده می‌شود، گفت: در این دوره‌های آموزشی علاوه بر ارتقاء سطح علمی و آگاهی نوعروسان، آن‌ها با روش‌های زندگی ساده و موفق و تربیت فرزندان صالح آشنا می‌شوند.


سه هزار ۳۵۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تنکابن قرار دارد و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


پایان بیکاری مددجویان کمیته امداد تنکابن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.