مراجعه بیش از ۷ هزار نفر به مراکز مشاوره و مددکاری مازندران

۷ هزار و ۴۳۹ نفر ۶ ماه گذشته به مراکز مشاوره و مددکاری فرماندهی انتظامی مازندران مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علی دوستی رئیس مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: به همین منظور با برنامه ریزی‌های انجام شده و تبلیغات میدانی در ۶ ماه نخست امسال ۷ هزار و ۴۳۹ نفر به مراکز مشاوره و مددکاری فرماندهی انتظامی استان مراجعه کردند.

وی ارائه خدمات مشاوره خانواده، مشاوره فردی و حقوقی، مشاوره پیش از ازدواج، خدمات روانسنجی ومددکاری از سوی کارشناسان مرکز به صورت رایگان در دو نوبت صبح وعصر را از دیگر فعالیت‌های این مرکز عنوان کرد و گفت: در این راستا هزارو ۶۵۱ نفر به این مراکز مراجعه کردند.

سرهنگ دوستی از ارجاع ۵ هزارو ۷۸۸ پرونده با موضوعات دعاوی خانوادگی، مسائل حقوقی، نزاع ودرگیری و مسائل اجتماعی به واحد‌های مشاوره و مددکاری انتظامی در کلانتری‌های سطح استان خبر داد و گفت: ۷۴ در صد از پرونده‌های ارجاعی به این مراکز منجر به صلح و سازش شد.

رئیس مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان افزود:کارشناسان  این مرکز  با استقرار  در سطح سواحل دریا و با مشارکت گروه فرهنگی بقیه الله استان در تابستان به هزار و ۴۹۵ نفر خدمات مشاوره‌ای ارائه شد.

وی از برپایی ۵ مورد نمایشگاه‌های تخصصی با موضوع آسیب‌های خانواده برای عموم خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح مشاوره فعال و آموزش مهارت‌های زندگی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و طلاق در استان کارشناسان مرکز مشاوره و مددکاران اجتماعی کلانتری‌ها با حضور درجمع خانواده هادر سطح مساجد، کانون‌های فرهنگی و پرورش فکری و پایگاه‌های بسیج به آموزش خانواده‌ها پرداختند که در این ارتباط ۹۷ جلسه آموزشی برگزار ودر مجموع به ۴ هزار و ۵۷۱ نفر آموزش مهارت‌های زندگی ارائه شد.

انتهای پیام/آ

مراجعه ۷ هزار مازندرانی به مراکز مشاوره و مددکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار