بهره مندی ۱۰۳ نفر از مددجویان سوادکوه شمالی از خدمات آموزش خانواده

۱۰۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه شمالی چهار ماه امسال از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، غلام پارسا راد مدیر کمیته امداد سوادکوه شمالی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی برای زنان سرپرست خانوار ،  نوعروسان، مادران و دختران برگزار شد، گفت: این دوره‌های آموزشی با هدف افزایش سطح آگاهی در زمینه‌های توانمندسازی فکری و عملی مددجویان، خودآگاهی، خودباوری و بالفعل شدن استعداد‌ها با استفاده از شناخت استعداد‌های بالقوه و مصون سازی از آسیب‌های اجتماعی اجرا شد.


وی افزود: موضوعاتی مانند پیشگیری از اعتیاد، مهارت‌های زندگی، آموزش راه‌های پیشگیری از طلاق و پیامد‌های بعد از آن در این دوره‌های آموزشی به مددجویان ارائه شد.


پارساراد با بیان اینکه تقویت باور‌های دینی با محوریت برطرف نمودن شبهات مذهبی از رویکرد‌های فرهنگی کمیته امداد این شهرستان در سال جدید است، گفت: برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را بکار می‌بندیم تا دوره‌های آموزشی مطلوبی به مددجویان ارائه کنیم.


وی به ارائه مشاوره‌های فردی و گروهی به مددجویان در چهار ماه امسال اشاره کرد و افزود:۶۹ نفر از مددجویان در این مدت از این مشاروه‌ها بهره‌مند شدند.


مدیر کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: مشاوره‌ها به ۸۰ نفر باموضوعات همسرداری و عوامل تحکیم بنیان خانواده، راه‌های موفقیت در تحصیل، سبک‌های صحیح فرزند پروری ارائه شد.


وی با بیان اینکه این نهاد با هدف تقویت باور‌های دینی مددجویان و آشنایی با سیره عملی ائمه معصومان (ع) اردو‌های زیارتی برگزار می‌کند، افزود: ۳۶ نفر از مددجویان این شهرستان به اردوی زیارتی مشهد مقدس و کربلا از ابتدای سال تا کنون اعزام شدند.


پارسا راد با بیان اینکه اعزام مددجویان به مشهد مقدس تا پایان امسال ادامه دارد، گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سوادکوه شمالی، تاپایان امسال به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.


وی افزود: هزار و ۵۰۲ نفر تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


خدمات آموزش خانواده به مددجویان کمیته امداد سوادکوه شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار