تحویل ۵ واحد مسکن به مددجویان شهرستان سیمرغ

۵ واحد مسکن مددجویی در شهرستان سیمرغ با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان ساخته و تحویل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی مراد نصوری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیمرغ گفت: ۵ واحد مسکن مددجویی در سیمرغ که ساخت آن از سال گذشته آغاز شده بود با کمک بلاعوض کمیته امداد، مشارکت خیران و آورده مددجو مجموعا با هزینه‌ای به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان تکمیل و به مددجویان این شهرستان تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه تأمین مسکن مددجویی یکی از اولویت‌های کمیته امداد است، افزود: یک واحد مسکونی به ارزش ۵۰ میلیون تومان در ۶ ماه نخست امسال برای یکی از مددجویان تحت حمایت این نهاد در این شهرستان خریداری شد.

نصوری گفت: با برنامه‌ریز‌های انجام‌شده مقرر شد ۶ واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی در سیمرغ با کمک بلاعوض کمیته امداد، مشارکت خیران، آورده مددجو و با همکاری بسیج سازندگی ساخته شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیمرغ با توجه به تعمیر، تکمیل و بازسازی ۱۱ واحد مسکن مددجویی در ش. ۶ ماه نخست امسال در این شهرستان، گفت: برای ارائه این خدمات ۱۹ میلیون تومان در مرحله نخست هزینه شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۴ خانوار از مددجویان در این شهرستان نیازمند مسکن هستند، افزود: امیدواریم با مشارکت خیران بتوانیم زمینه خانه‌دار شدن این افراد را فراهم کنیم.

نصوری گفت: مردم این شهرستان می‌توانند با شماره‌گیری #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ موردنظر خود، با این نهاد در تأمین مسکن مددجویان مشارکت کنند.

انتهای پیام/آ

۵ واحد مسکن به مددجویان شهرستان سیمرغ تحویل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.