نماینده نایین و خوروبیابانک :

فضای مجازی فرصتی مناسب برای مطالبه گری

نماینده نایین و خوروبیابانک گفت : امروز مردم به راحتی و با فراغ بیشتر مشکلات خود و شهرستان را به مسئولین و نهادهای مربوطه منعکس کنند چرا که حرف اول را در دنیا فضای مجازی می زند که باید از این پتانسیل برای ارتقای سطح شهر و همفکری استفاده شود.

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر عباسعلی پوربافرانی  در جمع مدیران تلگرامی گفت : مردم امروز با استفاده از فضای مجازی بهتر مشکلات خود را بیان می کنند.

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک با اشاره به استفاده صحیح از ظرفیت های فضای مجازی در مطالبه گری و بیان مشکلات مردم و شهرستان گفت: امروز مردم به راحتی و با فراغ بیشتر مشکلات خود و شهرستان را به مسئولین و نهادهای مربوطه منعکس کنند چرا که حرف اول را در دنیا فضای مجازی می زند که باید از این پتانسیل برای ارتقای سطح شهر و همفکری استفاده شود.

پوربافرانی تاکید کرد: فضای مجازی هم می تواند مشکلات شهرستان را رفع و هم با انتقادهای نابه جا و غیر منصفانه تخریب کند.

وی جبران برخی از تخریب ، نقدهای غیر منصفانه و اهانت به برخی مسئولین در فضای مجازی غیر ممکن دانست .
این نماینده مجلس اظهار داشت : فضای مجازی فرصت خوبی برای بیان مشکلات بین مسئولین و مردم است، به شرطی که موثق، معتبر وطبق قوانین فضای مجازی باشد.

پوربافرانی خاطرنشان کرد : فضای مجازی را با امکاناتی که دارد به سمت ارتقای سطح پیشرفت و راهبری ها ببرید تا هم مردم ، هم مسئولین ارتباط خوبی ایجاد و در کاهش مشکلات قدم بردارند.

وی با انتقاد از دروغ پراکنی و شایعه پراکنی در فضای مجازی اظهار داشت: در مسیر خدمت گذاری به مردم از هیچ تلاشی دریغ ننموده ام ولی امروز در فضای مجازی تخریب های بسیاری وجود دارد که نشان از حرکت شهرستان به سمت پیشرفت بوده و امروز عده ای با نقدهای غیر منصفانه سعی در جلوگیری از این حرکت را دارند .

نماینده نایین و خوروبیابانک بر لزوم حمایت کامل از فعالان فضای مجازی در جهت خدمت رسانی ، انعکاس مشکلات مردم ، نقدهای منصفانه در راستای ارتقای سطح شهرستان تاکید کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: فضای مجازی رسانه ای دارای فرصت و تهدید ولی هر گونه نقد غیر منصفانه و توهین را محکوم می کنیم چرا که هدف باید آگاهی بخشی بوده ، نه انتقادی باشد.

پوربافرانی بیان داشت : در فضای مجازی نماینده خبری و سخنگویی از جانب بنده وجود نداشته تنها خود تصمیم گیری و مسائل و مشکلات را پیگیری و رصد می کنم و از انتقادهای سازنده در جهت منافع نظام جمهوری اسلامی ایران باشد حمایت می کنم.

گفتنی است بهداشت و درمان ، پارک بانوان ،کتابخانه نایین ، کم کاری مسئولین دولتی و نبود فضای تفریحی از جمله دغدغه هایی بود که توسط کاربران فضای مجازی شهرستان در این جلسه پرداخته شد.

 

 

انتهای پیام/م

 

فضای مجازی فرصتی مناسب برای مطالبه گری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.