فرماندار چادگان:

مهمترین نقش پدافندغیرعامل را مردم بر عهده دارند

فرماندار چادگان گفت: مهمترین نقش پدافندغیرعامل را مردم بر عهده دارند که با آموزش و فرهنگ‌سازی در بین آن‌ها در موقعیت بحرانی در شهر و روستا می‌توان با کمترین خسارت مواجه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور  امروز در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان اظهار کرد: مهمترین نقش پدافندغیرعامل را مردم بر عهده دارند که با آموزش و فرهنگ‌سازی در بین آن‌ها در موقعیت بحرانی در شهر و روستا می‌توان با کمترین خسارت مواجه شد.

وی افزود: همه ادارات و نهادها برای فرهنگ‌سازی این موضوع در شهر و روستاها اقدام کنند چون دشمنان از هیچ کوششی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، نظامی و فضای مجازی دریغ نمی‌کند و باید با هر گونه تهدیدات دشمنان مقابله کرد.

فرماندار چادگان با تأکید بر ضرورت آموزش پدافند غیرعامل در جامعه گفت: فرهنگ پدافند غیرعامل باید به گونه‌ای در بین مردم نهادینه شود که به تمامی سطوح جامعه منتقل شده و برای این امر آموزش همگانی و عمومی صورت بگیرد تا آحاد مردم با این امر مهم به خوبی آشنا شوند.

در این جلسه مهدی زمانی رئیس آبفای روستایی چادگان نیز گفت: مانور پدافند غیرعامل در بخش چناررود شهرستان چادگان با عنوان آمادگی تامین اضطراری آب شرب در هفته پدافند غیرعامل با همکاری شهرستان‌های معین و ادارات و نهادهای شهرستان چادگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مانور ادارات هلال احمر، شهرداری، شبکه بهداشت، جهادکشاورزی، مخابرات، آب فاضلاب شهری، راهداری، عمران زاینده‌رود، امور عشایر، راهور، نیروی انتظامی، برق، سپاه، آموزش و پروش، دهیاری‌ها و بخشداری حضور دارند.

رئیس آبفای روستایی چادگان در پایان گفت: این مانور به منظور آمادگی ادارات شهرستان در مواقع اضطراری است تا در حوزه تهدید آب آمادگی لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

 

فرهنگ پدافند غیرعامل باید در تمامی سطوح جامعه نهادینه شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار