فرمانده انتظامی چادگان:

سرباز وظیفه نیروی انتظامی چادگان سرباز نمونه استان اصفهان شد

فرمانده انتظامی چادگان گفت: سرباز وظیفه رضا حمله‌داری از سربازان نیروی انتظامی شهرستان چادگان به منظور برخورد خوب با ارباب رجوع، منظم بودن در امر کاری، تعامل با کادر و رعایت تکریم ارباب رجوع به عنوان سرباز نمونه شهرستان و استان معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سهراب قره‌قانی  اظهار داشت : اصناف به دلیل گستردگی و تعامل با همه اقشار مردم نقش اساسی در برقراری امنیت دارند و همکاری مناسب آن‌ها با پلیس موجب رفع بسیاری از موانع ایجاد امنیت می‌شود.

وی افزود: در هفته ناجا از 20 نفر از اصناف پیشکسوت که در امر آرامش و امنیت، تعامل و همکاری خوبی با مردم و نیروی انتظامی داشتند تقدیر شد.

فرمانده انتظامی چادگان بیان داشت: با همکاری کارشناسان نیروی انتظامی شهرستان در 5 آموزشگاه متوسطه و ابتدایی شهرستان چادگان آموزش‌های آسیب‌های اجتماعی در زمینه‌های فضای مجازی، موادمخدر و ترافیک ارائه شد.

وی افزود: 3 نفر از رانندگانی که در امر ترافیکی و رعایت فرهنگ ترافیک در شهر همکاری خوب با نیروی انتظامی تقدیر شد.

قره‌قانی گفت: نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی در قالب مواد مخدر، ترافیک، فضاهای مجازی و ناهنجاری‌ها در پژوهش‌سرای دکتر حسابی چادگان به مدت یک هفته برگزار و استقبال خوبی از سوی مردم،  جوانان و دانش‌آموزان انجام شد.

فرمانده انتظامی چادگان تصریح کرد: ایجاد فرصت شغلی، استفاده از سیستم‌های امنیتی در واحدهای صنفی و انجام فریضه امر به معروف نهی از منکر از نکاتی است که در برقراری امنیت و آسایش عمومی نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: سرباز وظیفه رضا حمله‌داری از سربازان نیروی انتظامی شهرستان چادگان به منظور برخورد خوب با ارباب رجوع، منظم بودن در امر کاری، تعامل با کادر و رعایت تکریم ارباب رجوع به عنوان سرباز نمونه شهرستان و استان مورد تقدیر کتبی فرماندهی انتظامی کشور قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م

 

تقدیر از 20 نفر اصناف پیشکسوت چادگان در هفته ناجا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار