برخورداری شکاف عمیقی بین استان‌های توسعه نیافته

متاسفانه شکاف بین استان‌های توسعه یافته و برخوردار و توسعه نیافته بسیار عمیق است و باید با همکاری مسئولان کشور این شکاف آزاردهنده کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  عین‌الله شریف‌پور نماینده مردم ماکو، شوط و پلدشت در مجلس با اشاره به ارزیابی خویش از انتخاب جدید استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بی‌شک انتخاب استانداران جزو حقوق مسلم دولت بوده و با توجه به اینکه دولت در مقابل قوه مقننه پاسخ پاسخگو است، پس باید حق انتخاب با دولت باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه وضعیت استان به لحاظ توسعه‌ای ضعیف بوده، ارزیابی دولت این بود که یک تغییر و تحولی در سطح مدیریت عالی در آذربایجان‌غربی انجام شده تا بلکه شاهد یک رونق اقتصادی به ویژه در مراکز تولیدی باشیم.

نماینده مردم ماکو، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شناخت چندانی از"شهریاری"استاندار جدید آذربایجان‌غربی ندارد گفت: بی‌تردید باید به دولت فرصت داد تا از اختیارات خود به منظور مدیریت کشور استفاده کند.

وی اظهار داشت: از قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان‌غربی نیز تشکر می‌شود که در بدترین شرایط اقتصادی کشور، استان را به خوبی مدیریت کردد.

شریف‌پور تصریح کرد: متاسفانه آذربایجان‌غربی به لحاظ توسعه‌ای نسبت به سایر استان‌ها عقب بوده چون آمایش سرزمینی در سطح ملی، منطقه‌ای و استانی تدوین نشده و در عمل مردم از عدم توسعه‌ای متوازن کشور رنج می‌برد.

وی گفت: متاسفانه شکاف بین استان‌های توسعه یافته و برخوردار و توسعه نیافته بسیار عمیق است و باید با همکاری مسئولان کشور این شکاف آزاردهنده کاهش یابد چون قابل قبول برای مردم استان نیست.

انتهای پیام/ب

شکاف عمیقی بین استان‌های توسعه نیافته و برخوردار وجود دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.