رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

بیمه های بدهکار به جای پرداخت، به علوم پزشکی زورگویی می کنند/افتتاح بخش داخلی فوریت‌های پزشکی بیمارستان شهید فقیهی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیمه هایی که به علوم پزشکی بدهکار هستند به جای پرداخت، زورگویی نیز می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد هادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراسم افتتاح فاز ۳ بخش فوریت های پزشکی بیمارستان شهید فقیهی اظهار کرد: بیمه ها رقمی حدود یک هزار میلیارد تومان به علوم پزشکی بدهکار هستند و به جای پرداخت، زورگویی نیز می کنند.

وی بیان کرد: در برخی از شهرستان ها به گونه ای شایعه سازی کرده اند که اگر هزینه های پرسنل پرداخت نمی شود مقصر علوم پزشکی است که این زورگویی قابل تحمل نیست.

محمد هادی ایمانیه تصریح کرد: بیمه های سلامت و تامین اجتماعی یک هزار میلیارد تومان به علوم پزشکی بدهکار هستند و ما نیز ۲۵۰ میلیارد تومان به کادر درمان استان بدهکار هستیم بنابراین بیمه ها پولی پرداخت نکرده اند که ما به پرسنل بدهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: مشکلاتی برای کادر درمان و حتی فروشندگان دارو نیز ایجاد شده که حق هم دارند اما همه تلاش خود را انجام می دهیم که شاهد کاهش مشکلات باشیم.

ایمانیه گفت: مطالبات بیمارستان نمازی به ۱۵۰ میلیارد تومان و بیمارستان فقیهی به ۸۰ میلیارد تومان رسیده اما کادر درمانی در خدمات رسانی کمکاری نمی کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی برخی از استان ها باید بیشتر تلاش کنند، ادامه داد: طی یک ماه برآوردی که انجام شده بیش از یک سوم بیماران بستری شده از استان های دیگر بوده است که این رقم بسیار زیاد است.

ایمانیه افزود: اینکه جایگاه علوم پزشکی شیراز در کشور بالا بوده و دیگران به دنبال درمان و اعتماد به مجموعه درمانی شیراز هستند جای افتخار است اما خدمات رسانی گسترده به مراجعین دیگر استان ها باعث برروز مشکلات برای استان فارسی ها شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: شهروندان دیگر استان ها بهتر است به کادر درمان استان های خود اعتماد بیشتر داشته باشند و مراحل درمان را در استان های خود پیگیری کنند.

فاز ۳ فوریت های پزشکی بیمارستان شهید دکتر فقیهی با ۳۵ نفر گنجایش و با اعتباری حدود یک میلیارد تومان با تجهیزات کامل افتتاح شد.

انتهای پیام/ن

افتتاح فاز ۳ بخش فوریت های پزشکی بیمارستان شهید فقیهی 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار