بدهی ۴۵۰ میلیارد تومانی بیمه ها به دانشگاه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: عدم وحدت رویه بین بیمه‌های پایه باعث سر درگمی دانشگاه‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دکتر محمد هادی سعید مدقق در حاشیه برگزاری اجلاس سراسری معاونین درمان که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال برگزاری است، تاکید کرد: بیمه ها باید در تعامل با بیمارستان ها و دریافت و رسیدگی به اسناد،  وحدت رویه داشته باشند.

وی گفت: برخی موارد مانند عدول از دستورالعمل ها، نادیده گرفتن برخی توافقات و یکسویه لغو کردن بعضی از خدمات از سوی بیمه ها، مشکلات زیادی را برای دانشگاه های علوم پزشکی ایجاد کرده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دریافتی ما از بعضی بیمه ها مربوط به مطالبات بهمن و اسفند سال گذشته است اما در سال جاری و پس از گذشت ۹ ماه از سال هیچ دریافتی از بیمه ها نداشته ایم که تعویق در پرداخت بدهی ها می تواند مشکلاتی را در ارایه خدمات به وجود آورد.

دکتر مدقق‌ میزان بدهکاری بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی مشهد را حدود ۴۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

وی به اقدامات مناسب دانشگاه علوم پزشکی در حوزه درمان و به ویژه ارتقای هتلینگ اشاره کرد و گفت: در جشنواره اخیر وزارت بهداشت، بیمارستان سوانح شهید کامیاب مشهد به عنوان برترین و بیمارستان طالقانی نیز جزء ۳۲ بیمارستان برتر در ارتقای هتلینگ انتخاب شدند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: در ترویج زایمان طبیعی و اصلاح ساختار اتاق های زایمان پیشرفت های بسیار خوبی داشته ایم و در این مورد نیز در کشور رتبه سوم را کسب کرده ایم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار