ضرورت تسهیل فرآیند فعالیت‌های بخش خصوصی در حوزه تولید و صنعت

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، از ضرورت تسهیل فرآیند فعالیت‌های بخش خصوصی در حوزه تولید و صنعت سخن گفت.

نشست استاندار فارس و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس با اعضای خانه صمت و رؤسای انجمن‌های صنعتی، معدنی و تولیدکنندگان این استان در شیراز برگزار شد.

در این نشست فعالان اقتصادی مشکلات و دغدغه‌های خود را تشریح کردند و در ادامه محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس‌ضمن شنیدن میزان توانمندی‌های فعالان صنعتی و تولیدی نیز مشکلات آنان را بررسی و دستورات لازم را برای رفع موانع فعالیت خانه صمت در راستای جهش تولید واحد‌های صنعتی صادر کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس نیز در این نشست با اشاره به بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت و توان بخش دولتی و خصوصی در تسهیل امور بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی گفت: جهت روان‌سازی امور واحد‌های صنعتی و تولیدی و تشکل‌های بخش خصوصی و تحقق شعار سال جلسات و کمیته‌های تخصصی تشکیل دادیم تا اقدامات رفع موانع تولید را تقویت کنیم.

حمیدرضا ایزدی با تاکید بر ضرورت تقویت تشکل‌های بخش خصوصی به‌عنوان بازوی نهاد‌های دولتی و تسهیل فرآیند فعالیت‌های بخش خصوصی در حوزه تولید و صنعت افزود: ارجاع بخشی از کار‌ها و فعالیت‌ها به بخش خصوصی برای تحقق شعار سال در افزایش تولید و مشارکت مردمی است که در این زمینه نیز وجود امکانات و زیرساخت‌های مود نیاز لازم و ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار