اجرای ۵۵ پروژه از محل اعتبارات توازن در میاندوآب

فرماندار میاندوآب گفت:از محل اعتبارات توازن، ۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در فصول و بخش های مختلف اجرایی می شوند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ ناصر امیری فرماندار میاندوآب امروز در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان میاندوآب به برآورد بودجه از محل توازن اشاره و اظهار کرد: از محل اعتبارات توازن، ۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در فصول و بخش های مختلف اجرایی می شوند.

وی افزود: بیشترین سهم این اعتبارات با ۱۳ درصد به بخش حمل و نقل و سایر فصول با ۱۲ و ۱۱ درصد توسعه خدمات عمران شهری، روستایی و عشایری در رتبه های بعدی هستند.

فرماندار میاندوآب هم چنین با اشاره به ردیف ماده ۲۳ مربوط به جرایم، گفت: در این زمینه نیز شهرداری های تابعه شهرستان، برنامه خود را به دفتر فنی فرمانداری ارائه می دهند تا تصمیم گیری لازم انجام گیرد.

امیری به اعتبارات مورد نیاز شهرستان اشاره و تصریح کرد: مهم ترین اعتبار مورد نیاز شهرستان که لازم است اختصاص یابد، اعتبارات اجرای آبیاری تحت فشار از محل اعتبارات احیای دریاچه ارومیه است.

فرماندار میاندوآب گفت: ساختمان اداره ثبت احوال باروق، کمربندی شرقی میاندوآب که مورد مطالعه قرار گرفته از دیگر مواردی است که تقاضا داریم تا مورد توجه قرار گیرند.

وی به موضوع پسماند نیز اشاره کرد و افزود: موضوع پسماند نیز یکی از موضوعاتی است که با توجه به مکان نامناسب، خواسته مردم و نیز مسافرانی که از این محل عبور می کنند ، بوده و لازم است مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ب

۵۵ پروژه از محل اعتبارات توازن در میاندوآب اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.