افتتاح یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت:یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی هفدهم مهرماه افتتاح می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ محبی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی ساعت ٩:٣٠ روز دوشنبه هفدهم مهرماه جاری با حضور دکتر کاراندیش مروستی و هیات همراه در محل نمایشگاه بین المللی استان افتتاح می شود.


وی تعداد غرفه های نمایشگاه کتاب استان را ١١٦ غرفه عنوان کرد و افزود : در این نمایشگاه کتبی با موضاعات مختلف از قبیل پزشکی، حقوقی، دانشگاهی، کشاورزی، عمومی و مذهبی، کمک آموزشی و کودک و نوجوان و هنرو غیره عرضه خواهد شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امسال ناشران استان ٢٠غرفه را برای عرضه محصولات خود در اختیار دارند،گفت:در سال جاری ناشران برجسته ای از سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کردند.


محبی با اشاره به اینکه یازدهمین نمایشگاه کتاب در شیفت صبح فعال نخواهد بود،افزود: در شیفت عصر نمایشگاه از ساعت ١٥:٣٠تا ٢١:٣٠ برای بازدید علاقمندان به فرهنگ و کتاب باز است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی با اشاره به اختصاص ٨٠ میلیون تومان یارانه به نمایشگاه بین‌المللی کتاب خراسان جنوبی گفت : در یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان ٤٠٠ میلیون تومان بن کارت خرید کتاب توزیع خواهد شد.


محبی افزود:کارت‌های خرید کتاب نمایشگاه فقط در همان روزهای نمایشگاه قابل استفاده است و بعد از اتمام نمایشگاه کسانی نتوانستند از کارت خود استفاده کنند ‌تا دو ماه بعد  می توانند از طریق عابر بانک(ATM) های بانک شهر در کل کشور با کسر ٢٠ درصد یارانه مبلغ خود را دریافت نمایند و یا از طریق دستگاه های کارتخوان(POS) کلیه فروشگاه های سطح کشور با کسر ٢٠ درصد یارانه اقدام به خرید کنند.


وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال برای هر نفر ٣٠ درصد تخفیف در خرید کتاب در نظر گرفته شده است، گفت: از این میزان ١٠درصد تخفیف ناشران و ٢٠درصد تخفیف وزارت ارشاد خواهد بود.
انتهای پیام/ب


افتتاح نمایشگاه کتاب با 116 غرفه در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار