بیرجند؛

افتتاح موسسه قران و علوم اولوالالباب در بیرجند

موسسه قرآن و علوم اولوالالباب با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ ناب قرآنی درقالب پژوهشهای علوم جدید قرآن افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح موسسه قران و علوم اولوالالباب در بیرجندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام اسلامی راد مدیر موسسه قرآن و علوم اولوالالباب گفت : این موسسه با زیربنای 3 هزار و 330 متر مربع در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع ساخته شده که علاوه بر سالن های تخصصی شامل سالن همایشها،کتابخانه تخصصی و سالن مطالعه،فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی و مهمانسرا و آشپزخانه می باشد.


وی از تشکیل کارگروهی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در هر یک از قسمتهای این موسسه خبرداد و افزود: این موسسه بصورت پژوهشگاه قرآنی با محوریت قرآن و علوم جدید شامل طب-قرآن، محیط زیست-قرآن ، حقوق-قران ، نجوم-قرآن ، روانشناسی-قرآن ، تعلیم و تربیت و قرآن و فلسفه فعالیت می کند که نتیجه فعالیت ها و پژوهشهای این افراد بصورت کتاب، بنر، بروشور، فلش کارت و به صورت روان دراختیار مردم قرار خواهد گرفت .


حجت الاسلام اسلامی راد اعتبار هزینه شده برای ساخت این موسسه را حدود 1 میلیارد و 300 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: بخشی از این مبلغ توسط امام جمعه بیرجند و بخش عمده آن توسط خیرین پرداخت شده که بصورت کامل وقف حوزه علمیه است.
انتهای پیام/ک

بهره برداری از موسسه قران و علوم اولوالالباب در بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار