مدیرکل نوسازی مدارس لرستان:

مطالبه ۱۴.۵ میلیارد تومانی پیمانکاران از نوسازی مدارس لرستان

پیمانکاران ۱۴.۵ میلیارد تومان از نوسازی مدارس استان مطالبه دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمد چگنی، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: بنیاد برکت ۳۴ پروژه خشتی گلی در لرستان را خواهد ساخت. همچنین بنیاد علوی ساخت هشت پروژه مدرسه شبه کپری را امسال تحویل گرفته و بناست تا پایان ۹۷ این پروژه‌ها به انجام برسد. ۴۳ مدرسه خشتی، گلی و سنگی داریم که ۷۴۳ نفر در آن‌ها تحصیل می‌کنند.

چگنی با بیان اینکه میزان تخصیص اعتبار در سال ۹۵ خیلی خوب نبوده و تنها ۳۰ درصد تخصیص داشتیم، افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیز ریالی به ما تخصیص ندادند.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: اعتبار ملی شامل اعتبارات تخریب و بازسازی و گرمایشی است که سال ۹۵، ۳۹ میلیارد تومان به استان تخصیص دادند و امسال هیچ رقمی را اعلام نکردند.

چگنی با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان قیر رایگان گرفتیم و تبدیل به ۲۶۰ مترمربع ایزوگام کردیم و به آموزش و پرورش تحویل داده شد، عنوان کرد: امسال ۱۷۰۰ میلیارد تومان قیر رایگان را تبدیل به آسفالت خواهیم کرد تا برای محوطه مدارس استان مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان به میزان مطالبات و پیمانکاران استان اشاره کرد و افزود: اعتبارات ملی نوسازی مدارس ۱۰ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان است و این در حالیست که ۱۴.۵ میلیارد تومان از نوسازی مدارس مطالبه دارد.

وی گفت: در حال حاضر ۵۰۰۰ دانش‌آموز عشایری داریم.

انتهای پیام/ د

پیمانکاران ۱۴.۵ میلیارد تومان از نوسازی مدارس لرستان طالب دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.