لرستان؛

امضای ۲۲ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری در استان

استاندار لرستان از امضای ۲۲ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هوشنگ بازوند در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان برگزاری همایش فرصتهای سرمایه گذاری در استان را کار ارزبا برگزاری این همایش بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه از سوی سرمایه گذاران ایرانی و خارجی برای پیشرفت و توسعه لرستان امضا شد.
 
استاندار لرستان بر لزوم اجرایی شدن حداقل ۵۰ درصد از تفاهم نامه های امضاء شده تاکید کرد و گفت: برای این منظور باید یک دبیرخانه راه اندازی شود زیرا برای دستیابی به تولید و اشتغال راهی جدی در دستورکار قرار دادن سرمایه گذاری بخش خصوصی نداریم.
 
بازوند در ادامه عنوان کرد: هیئت دولت طی دیروز دو مصوبه احداث شهرک صنعتی صادر کرد که یکی از آن ها مربوط به لرستان و دیگری مربوط به بندرعباس بود.
 
وی به پرداخت ۳۳۳ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به ۴۷ هزار نفر در لرستان طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: این اقدام کار بی سابقه ای بود چرا که رد سال ۹۴ تنها ۷۲ میلیارد تومان وام ازدواج در استان پرداخت شد.
 
استاندار لرستان اضافه کرد: در حال حاضر ۱۱ هزار نفر در لرستان در نوبت دریافت وام ازدواج هستند. 
 
بازوند با اشاره به اینکه وزارت نفت امسال حدود ۴ میلیون تن قیر رایگان در اختیار دستگاه ها قرار می دهد، عنوان کرد: از این میزان ۱۳ درصد برای وزات جهاد کشاورزی، ۵۴ درصد برای وزارت راه، ۱۷ درصد برای بنیاد مسکن، ۱۳ درصد برای شهرداری ها و ۳ درصد مربوط به نوسازی مدارس است لذا دستگاه های اجرایی استان باید سعی کنند سهم استان را از این میزان دریافت کنند.
 
انتهای پیام/ف
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.