مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان:

بهره‌برداری از ۱۴۶ کلاس درس طی هفته دولت در لرستان

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: طی هفته دولت از ۱۴۶ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان در لرستان، بهره‌برداری به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمد چگنی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: در هفته دولت و همچنین مهر ماه تعداد ۲۴ طرح در قالب ۱۴۶ کلاس درس افتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: زیربنای این ۱۴۶ کلاس ۲۲ هزار و ۴۵۳ متر مربع بوده و با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به تعداد اشتغال ایجاد شده توسط طرح‌های افتتاحی، بیان داشت: با بهره‌برداری از طرح‌های افتتاحی، برای ۱۸۵ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

چگنی تصریح کرد: از اولویت‌های مهم اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، برچیده شدن مدارس خشتی، گلی، سنگی و اصطلاحا کپری تا پایان امسال است.

وی از همکاری بنیاد برکت و بنیاد علوی در راستای برچیده شدن مدارس کپری و خشتی خبر داد و گفت: پیگیری و مکاتبات خوبی با بنیاد برکت در جهت برچیده شدن مدارس به اصطلاح کپری و بنیاد علوی برای مدارس خشتی صورت گرفته است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در خصوص تجهیز مدارس به وسایل گرمایشی در آستانه شروع سال تحصیلی نیز اظهار کرد: از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار سال ۹۵ به منظور تجهیز و تعمیر مدارس ۸۵ درصد آن تخصیص داده شده و هم‌اکنون تجهیز و تعمیر وسایل گرمایشی در برخی شهرستان‌ها تمام شده و در برخی دیگر نیز در حال اتمام است.

انتهای پیام/م

 ۱۴۶ کلاس درس طی هفته دولت در لرستان به بهره‌برداری می رسند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.