مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان:

احداث ۵۰ طرح عمرانی آموزشی در لرستان

هم اکنون بیش از ۵۰ طرح عمرانی آموزشی توسط خیران درمناطق مختلف استان لرستان در حال ‌احداث است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمد چگنی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، امروز (۲۲ شهریور) در حاشیه مراسم بهره برداری از مدرسه ۱۸ کلاسه خیرساز در شهرستان دورود، گفت: مشارکت خیران در ساخت و ساز مدارس در مناطق کاری بزرگ و ستودنی است.

وی افزود: در سایه این مشارکت آمار ساخت و ساز مدارس در مناطق روستایی و محروم رشد خوبی داشته است.

وی با اشاره به مشارکت خیران مدرسه ساز در استان لرستان، گفت: خیران مدرسه ساز هم اکنون ۵۰ طرح آموزشی را در مناطق مختلف استان در دست ساخت و ساز دارند.

چگنی افزود: ۳۵ طرح آموزشی نیز از منابع دولتی در مناطق مختلف استان در حال احداث است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، با اشاره مدرسه ۱۸ کلاسه و خیر ساز قلم چی در شهرستان دورود، گفت: مدرسه قلم‌چی در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۴۴۰ مترمربع و در سه طبقه احداث شده است.

وی بیان کرد: برای ساخت این مدرسه اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد خیریه قلم‌چی هزینه شده است.

چگنی، افزود: با تجهیز امکانات این مدرسه توسط خیران، هم اکنون این مدرسه هوشمند بوده و امکانات مختلفی، چون اتاق سمعی و بصری، سایت، کتابخانه، فضای مناسب برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سالن جلسات بزرگ، آزمایشگاه‌ها فیزیک و شیمی، فضای مناسب ورزشی، چون زمین فوتبال با تجهیز چمن مصنوعی بهره‌مند است.

وی با اشاره به تجهیز امکاناتی، چون حمام و آشپزخانه در هر طبقه این مدرسه، اظهار کرد: یکی از اهداف تجهیز مدرسه به این امکانات جانبی مناسب سازی فضا برای استقبال از مسافران نوروزی و تابستانی بوده است.

انتهای پیام /د


۵۰ طرح عمرانی آموزشی در لرستان احداث می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.