اعلام فراخوان دهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه

فراخوان دهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه با هدف ترویج فرهنگ و ارزش های اصلی اسلامی در سه بخش مختلف منتشر شد.

ه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،این کنگره که با هدف آشنایی با صفات و فضایل امام حسین (ع)، ترویج فرهنگ و ارزش های اصیل اسلامی، اشاعه فرهنگ و ادبیات آئینی عاشورایی، شناسایی فاخران فرهنگی و ادبی، رصد فرهنگی عاشورا در سطوح مختلف و ... برگزار می شود دارای  سه بخش شعر، ویژه و مقاله نویسی می باشد.

علاقه مندان می توانند در بخش شعر سروده های خود را به زبان فارسی در دو رده سنی جوانان (زیر ۳۰ سال) و بزرگسالان (بالای ۳۰ سال) به دبیرخانه کنگره ارسال نمایند و در بخش ویژه با دو محور شهدای کردستان به خصوص شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی و شهدای جوان متمسک به سیره ائمه اطهار (ع) ورود پیدا کنند.

همچنین پژوهشگران می توانند برای ارائه مقالات خود در بخش مقاله نویسی در محورهای شناخت هرچه بیشتر جریانات، فِرَق، حاکمیت سیاسی زمان ائمه، آسیب های اجتماعی و اقتصادی ثبت نام کنند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره تا ۱۲ مهرماه سال جاری بوده و زمان برگزاری دهمین کنگره شعر عاشورایی قروه نیمه دوم محرم در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی قروه می باشد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان مراجعه و یا با شماره های ۰۸۷۳۵۲۴۷۴۲۰ و ۰۹۱۸۵۳۳۴۷۳۷ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/م

دهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی درقروه برگزارمی شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.