آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج

دومین جشنواره عکاسی سنندج، به مناسبت هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان ملی و بین المللی از استان‌های سراسر کشور در سنندج آغاز شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج عصر امروز در آیین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت ۶ اردیبهشت ماه روز سنه ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تدوین و اجرا می‌شود.

سرکوت نجفی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آیین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

نجفی افزود: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بنا‌های تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

وی گفت: در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کرده اند.

نجفی یادآور شد: براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و ... هستند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

برچسب ها: جشنواره عکس ، روز سنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.