مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

عضویت ۱۸ هزار نفر از فرهنگیان لرستان در بسیج

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به عضویت بیش‌از ۱۸ هزار نفر از فرهنگیان لرستان در بسیج، گفت: آموزش و پرورش لرستان برای اعزام قریب‌به ۱۰ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خدانظر دریکوند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان سند تحول بنیادین را نقشه راه و فصل‌الخطاب دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: شاخص‌ها و اهداف مصرح در سند تحول بنیادین به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش رسیده و مورد تایید مقام معظم رهبری است.

وی افزود: هر کشور، ملیت و مذهب براساس جهان‌بینی خاص خود انسان هدف خود را مشخص می‌کند و تلاش می‌کند تا افراد جامعه را متناسب با آن اهداف پرورش و تربیت کند.

دریکوند افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هم به ویژگی‌های این انسان اشاره شده و تاکید شده تا متولیان آموزش و پرورش همت خود را معطوف به تربیت این انسان نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بر این نکته تاکید کرد که باید پذیرفت که دانش‌آموزان بیش از آنکه از گفتار ما نقش گرفته و تاثیربپذیرند؛ از اعمال و رفتار ما متاثر می‌شوند.

وی اضافه کرد: تا ما به جوانان صادق نباشیم نمی‌توانیم صداقت و راستگویی را به آنهال یاد بدهیم.

دریکوند در ادامه با اشاره به عضویت بیش‌از ۱۸ هزار نفر از فرهنگیان لرستان در بسیج، اردوی راهیان نور را یکی‌از برنامه‌های آموزش و پرورش برشمرد و تاکید کرد: این برنامه با هدف ترویج روحیه ایثار، جهاد و شهادت و انتقال پیام و آرمان شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اجرا می‌شود.

دریکوند به آمادگی آموزش و پرورش برای اعزام قریب‌به ۱۰هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور اشاره کرد و گفت: دستگاه تعلیم و تربیت تعامل بسیار خوبی با سپاه دارد و تلاش می‌کند از ظرفیت سپاه و بسیج برای پیشبرد اهداف استفاده کند.

در این مراسم از مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به‌عنوان خادم برتر شهدا و خادم برگزیده اردوی راهیان نور تجلیل شد.

انتهای پیام/ د

 ۱۸ هزار نفر از فرهنگیان لرستان در بسیج عضو هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.