مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

اسکان ۶ هزار و ۲۸۲ خانوار در مدارس لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ابتدای تابستان تاکنون ۶ هزار و ۲۸۲ خانوار در مدارس لرستان اسکان داده شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   خدانظر دریکوند، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، در خصوص اسکان نوروزی و تابستانی مهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی گفت: اسکان نوروزی از ۲۷ اسفندماه تا ۱۴ فروردین ماه ادامه داشته و اسکان تابستانی نیز از اواسط خردادماه تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی افزود: برخی مدارس تا اواسط مهر ماه پذیرش مهمان را خواهند داشت، اما قریب به اتفاق مدارس لرستان تا پایان شهریورماه آماده خدمت‌دهی به مهمانان خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اسکان ۱۲۰ هزار مهمان فرهنگی و غیر فرهنگی در ایام نوروز، بیان داشت: از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۲۲ خانوار فرهنگی، ۲۶۰ خانوار غیر فرهنگی و در مجموع ۶ هزار و ۲۸۲ خانوار در مدارس استان اسکان داده شدند.

دریکوند گفت: همچنین بر اساس نفر روز، ۶۳ هزار و ۶۱۴ نفر روز فرهنگی، ۲ هزار و ۷۱۴ نفر روز غیر فرهنگی و در مجموع ۶۶ هزار و ۳۲۹ نفر روز از خدمات ستاد اسکان آموزش و پرورش لرستان استفاده کرده‌اند.

وی از پذیرش مهمان توسط ۶ خانه معلم لرستان خبر داد و افزود: ۲ خانه معلم واقع در مرکز استان، یک مرکز در بروجرد، یک مرکز در دورود، یک مرکز در کوهدشت و یک مرکز در الیگودرز پذیرای مهمانان در ایام نوروز و تابستان بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: خانه‌های معلم استان در تمامی زمان‌ها پذیرای مهمانان خواهند بود و تنها محدود به ایام نوروز و تابستان نبوده به نحوی‌که از ابتدای تیرماه تاکنون تعداد سه هزار و ۸۸۹ خانوار در این مراکز اسکان داده شده‌اند.

دریکوند با اشاره به خدمات ارائه شده در مراکز اسکان نیز گفت: در ستاد خدمات سفر لرستان، کمیته اسکان به عهده آموزش و پرورش بوده و لذا آموزش و پرورش استان ضمن بحث اسکان مهمانان، با ارائه بسته‌های پذیرایی و فرهنگی از مهمانان استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/ د

اسکان مسافران در مدارس لرستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.