فرمانده نیروی انتظامی لرستان:

فراهم شدن شرایط اسکان زائران اربعین در لرستان

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: با توجه به اینکه امسال ممکن است حجم زائران اربعین در مسیر استان زیاد باشد باید آمادگی اسکان وجود داشته باشد تا مشکلی پیش نیاید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سردار قنبری گفت: با توجه به اینکه سال گذشته حجم مسافران اربعین از مسیر لرستان زیاد بود از ۱۰ روز قبل برنامه‌های امینتی و انتظامی را با همکاری دستگاه‌های امنیتی، استانداری لرستان و ستاد اربعین انجام دادیم که خوشبختانه ما یک مورد امنیتی در این زمینه نداشتیم.

وی افزود: سال گذشته به دلیل اینکه مرز مهران چند روزی بسته شد فشار زیادی به استان وارد شد و افراد زیادی برای عبور غیررسمی از لرستان تلاش کردند، اما ما کمربند محکم انتظامی برای جلوگیری از خروج غیرقانونی به‌ویژه در زمینهٔ اتباع خارجی که باید از مرز خوزستان تردد می‌کردند، داشتیم و حدود ۱۰ هزار تبعه خارجی دپو شده بودند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان به فعالیت ۱۵ روزه عوامل نیروی انتظامی در مسیر استان در اربعین سال گذشته اشاره و گفت: فرهنگ لرستان از طریق موکب‌های استان به مسافران منتقل شد و همه ادارات نیز پای‌کار بودند.

وی افزود: سال گذشته در استان از همه لحاظ از هلال‌احمر گرفته تا نیروی انتظامی آمادگی وجود داشت و تنها مشکل موجود از باب کرایه‌هایی بود که از مسافران تبعه خارجی گرفته می‌شد.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان بابیان اینکه در حوزه نیروی انتظامی برای تسهیل امور ترافیکی و تأمین امنیت انتظامی تلاش می‌کنیم گفت: امسال ممکن است فشار جمعیت در مسیر استان وجود داشته باشد و در این راستا باید آمادگی اسکان نیز باید داشته باشیم که مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/م
 

 شرایط اسکان زائران اربعین در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.