رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان:

آمادگی اورژانس لرستان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: اورژانس استان لرستان این آمادگی را دارد تا امسال تیم‌ها و امکاناتی را در اختیار زائران اربعین قرار دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رفایی گفت: اورژانس لرستان سال گذشته هماهنگ با سایر استان‌ها هفت تیم پزشکی سه نفره به استان ایلام اعزام کرد.

وی به در اختیار گذاشتن یک دستگاه اتوبوس و بیش از ۱۲۰ میلیون دارو و تجهیزات برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: حدود ۸۰ میلیون از این دارو‌ها در اختیار ارگان‌های ذی ربط قرار گرفت.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان به ویزیت زائران اربعین در مسیر جاده‌ها اشاره وگفت: در اربعین سال گذشته اکیپ‌های بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌ها در سراسر تیم‌ها و مرز مستقر شد و چند اکیپ بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌ها نیز در داخل کشور عراق استقرار یافت.

وی افزود: امسال نیز اورژانس استان لرستان این آمادگی را دارد تا همان تیم‌ها و با برنامه‌ریزی بهتر امکاناتی را در اختیار زائران قرار دهد.

رفایی به لزوم بهبود وضعیت بهداشت موکب کمالوند خرم‌آباد تاکید کرد و گفت: امسال شهرداری خرم‌آباد در بحث بهداشت این موکب اقدام لازم را به عمل آورد.

وی افزود: اورژانس‌های لرستان سال گذشته در بحث خدمت رسانی به زائران اربعین جز اورژانس‌های برتر کشور شناخت شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.