برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار من انقلابی‌ام

برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «من انقلابی‌ام» اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ پاسدار عباس عباسی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، از اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «من انقلابی‌ام» خبر داد.

وی گفت: امسال بیش از یک هزار عنوان برنامه عمومی و مشترک به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان اجرا می‌شود.

عباسی اضافه کرد: رژه نیرو‌های مسلح، ویژه برنامه میهمانی لاله‌ها و غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا، یادواره‌های شهدا با عنوان آبروی محله، تجلیل و تکریم رزمندگان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و مدافعین حرم، نواختن زنگ مهر و مقاومت همزمان با روز بازگشایی مدارس، رونمایی از ۳۰ جلد کتاب با عنوان دفاع مقدس، تبیین نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس، آذین‌بندی و سنگربندی در ادارات و سطح شهر، پخش سرود‌های حماسی و انقلابی توسط اصناف مختلف، همایش‌های ورزشی و پیاده روی خانوادگی از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس امسال با ماه محرم الحرام، تمامی برنامه‌ها با توجه و دقت بیشتر و مبتنی بر وحدت و همبستگی در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال ۱۳۵۹، به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار