شهرکرد؛

دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد خواستار تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در آیین رژه نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری در اولین روز از هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی از ارزش ها و رشادتهاست.

وی با بیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس باعث بازدارندگی دشمن و استحکام ریشه ها و پایه های انقلاب اسلامی شد تأکید کرد: باید این دستاوردها برای نسل جوان کشور تبیین شود. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس کردند و همچنان نیز با توان دفاعی خود آنان را مأیوس و ناامید خواهند کرد.
 
نکونام با اشاره به ایستادگی انقلاب اسلامی ایران در 38 سال گذشته در برابر استکبار جهانی ادامه داد: دشمن باید بداند که نمی تواند در برابر اراده ملت ایران ایستادگی کند.

در آیین رژه نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس در شهرکرد، گردان های نمونه سپاه قمر بنی هاشم (ع)، نیروی انتظامی، نیروی یگان ویژه پاسداران، بسیجیان، واحدهای نمونه هلال احمر، نیروهای وظیفه، واحدهای موتوری، توپخانه، جنگ نوین و رزهی، توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تا ۷ مهر ادامه دارد.

برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «ما آماده ایم» اجرا می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار