شهرکرد؛

اجرای 634 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 634 ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار رضا محمد سلیمانی در آستانه هفته دفاع مقدس در نشست خبری، این هفته را فرصت گرامیداشت مقاومت دلیرانه ملت ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی بیان کرد.

وی از پیش بینی اجرای 634 عنوان ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر استان خبر داد و افزود: ۲۳۲ مورد از این برنامه ها درون سازمانی و ۴۰۲ مورد برون سازمانی است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور آغاز می‌شود و تا ۱۵ مهر سالروز سفر مقام معظم رهبری در سال 1371 به استان و سالگرد کنگره شهدای استان ادامه می یابد.

محمد سلیمانی، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدای محلی با عنوان آبروی محله، دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم، برپایی نمایشگاه مهر ولایت، بازسازی عملیات کربلای ۵، برپایی خیمه سلامت، ویزیت رایگان بیماران در مراکز درمانی سپاه، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ،  همایش‌های روشنگری، نشست سران قبایل بختیاری، میزبانی اختتامیه جشنواره کشوری ادبیات داستانی بسیج، پیاده روی خانوادگی، تجلیل از سربازان برتر‌ و نخبه در حوزه های مختلف و ...‌ را از دیگر ویژه برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی با اشاره به نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس و وجود زنان رزمنده و جانباز در استان چهارمحال و بختیاری، از اختصاص یک روز از برنامه های هفته دفاع مقدس و غرفه هایی از نمایشگاه مهر ولایت به توانمندی ها و نقش زنان در جامعه و دفاع مقدس خبر داد.

اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تا ۷ مهر ادامه دارد.

برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «ما آماده ایم» اجرا می شود.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار