شهرکرد؛

کمالات و برکات دوران دفاع مقدس ترویج شود

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: کمالات و برکات دوران دفاع مقدس باید ترویج شود.

برکات دوران دفاع مقدس ترویج شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: کمالاتی همچون ایثار، سخاوت، خودباوری، انقلابی بودن، زنده نگه داشتن شعائر، شجاعت و تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا بودن از برکات دوران دفاع مقدس است که در این هفته باید ترویج شود.

وی تأکید کرد: ولایت مداری و مدیریت جهادی در طول هشت سال دفاع مقدس باعث پیروزی ایران در برابر جبهه استکبار جهانی شد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به توطئه آمریکا در ایجاد ناامنی در کشورهای همسایه ایران افزود: امروز دشمن مقاومت مردم را در عراق، سوریه، یمن و افغانستان هدف قرار داده است.

نکونام اضافه کرد: هدف آمریکا و هم پیمانانش نفوذ به نظام جمهوری اسلامی است اما باید بدانند با نصرت خداوند، حضور مردم در صحنه و پیوند عمیق با ولایت در این زمینه موفق نخواهند شد.

وی در ادامه به برگزاری کنسرت های موسیقی در شهرها اشاره کرد و گفت: برگزاری کنسرت ها سوغات غرب برای دین زدایی و کم رنگ کردن معنویت در جامعه است.

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه این کنسرت ها زمینه ساز برخی مجالس حرام در کشور خواهد شد تأکید کرد: در حکومت اسلامی باید جلوی فساد گرفته شود.

نکونام افزود: کسی با اصل موسیقی مشروع بحثی ندارد اما موسیقی که غرب و برخی در داخل در پی ترویج آن هستند مصداق بارز منکرات است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی که در پی حاکمیت احکام دینی است هرگز به دنبال این برنامه ها نمی رود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.