رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد خبر داد؛

بروجرد مهیای برگزاری جشنواره ی تئاتر لرستان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد، گفت: برنامه ریزی‌های کامل در خصوص برگزاری مناسب بیست و نهمین جشنواره‌ی تئاتر استان لرستان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا ترابی گودرزی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد گفت: با هماهنگی مسئولین شهرستان، تمامی امکانات را برای میزبانی مناسب از هنرمندان تئاتر استان بسیج کرده ایم و امیدواریم بیست و نهمین جشنواره‌ی تئاتر لرستان خاطرات خوبی را برای شرکت کنندگان در جشنواره رقم بزند.

وی افزود: در این جشنواره به مدت سه روز میزبان بیش از یکصد و ده هنرمند تئاتر استان هستیم که برای راه یابی به جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد تصریح کرد: شهرستان بروجرد از ظرفیت‌های بسیار بالای در زمینه‌ی هنر‌های نمایشی برخوردار است و هنرمندان بزرگی همچون زنده یاد مصطفی عبدالهی، فرشید صمدی پور، عبدالرضا فرید زاده و بسیاری از هنرمندان شاخص تئاتر استان برخواسته از این دیار فرهنگ دوست و هنر پرور هستند.

لازم به ذکر است که بیست و نهمین جشنواره‌ی تئاتر لرستان از ١٦ تا ١٨ شهریور ماه به میزبانی شهرستان بروجرد و در مجتمع فرهنگی هنری دکتر زرین کوب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

میزبانی بروجرد برای برگزاری جشنواره ی تئاتر لرستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.