لرستان؛

انعقاد تفاهم‌نامه برگزاری جشنواره ملی آیات به میزبانی لرستان

تفاهم‌نامه برگزاری جشنواره ملی «آیات» با موضوع شعر قرآن و عترت بین معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  لرستان طی هفته گذشته، با حضور علی تن، معاون تبلیغ، ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمصطفی زراوندیان، دبیر اجرایی جشنواره‌های آیات و منصور احمدی، مسئول قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در محل معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تفاهم‌نامه‌ای با موضوع برگزاری جشنواره ملی آیات در رشته شعر امضا شد.


این جلسه با محوریت بررسی فرآیند برگزاری جشنواره ملی آیات در رشته شعر برگزار شد که طی آن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این جشنواره در اواسط دی‌ماه سال‌جاری اعلام آمادگی کرد.


معاون دفتر تبلیغ، ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به این‌که جشنواره ملی آیات در رشته شعر در دو بخش شعر کلاسیک و شعر نو و بخش جنبی شعر محلی در لرستان برگزار خواهد شد، گفت: فراخوان ارسال آثار جهت این جشنواره اواسط شهریور ماه اعلام خواهد شد و شرکت در این جشنواره برای گروه سنی بزرگسال آزاد خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به نشانی qlr.farhang.gov.ir پس از اعلام زمان فراخوان ارسال کنند.


جشنواره ملی آیات در رشته شعر در سطح ملی و با موضوعات قرآن و عترت، سیره ائمه‌اطهار (ع)، اقتصاد مقاومتی، صلح و سبک زندگی برگزار خواهد شد و هدف از برگزاری جشنواره ملی آیات توسعه و ترویج موضوعات قرآنی و بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان مختلف به‌ویژه شاعران داخلی کشور است.


یادآور می‏‌شود، جشنواره‌های سراسری آیات امسال در رشته گرافیک استان زنجان، حوزه نقاشی استان گلستان، حوزه تئاتر استان فارس، حوزه فیلم شامل مستند کوتاه، داستانی، مستند و انیمیشن استان بوشهر، حوزه داستان نویسی استان کرمان، حوزه شعر شامل انواع مختلف شعر استان لرستان و در زمینه تذهیب نگارگری و گل و مرغ و تذهیب استان اصفهان برگزار کننده جشنواره آیات خواهند بود.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره ملی آیات به میزبانی لرستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.