لرستان؛

افتتاح مرکز توانبخشی، فرهنگی، ورزشی ایثار خرم آباد با حضور معاون رئیس جمهور

مجتمع توانبخشی، فرهنگی، ورزشی ایثار عصر امروز با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مجتمع توانبخشی، فرهنگی، ورزشی ایثار عصر امروز با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران افتتاح می‌شود.

این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع با ۱۵ هزار متر مربع زیربنا در خرم آباد ساخته شده و برای ساخت آن تا کنون ۲۸ میلیارد تومان هزینه شده است.


مجتمع ایثار خرم آباد در بخش درمانی وتوانبخشی رادیولوژی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، آب درمانی، فیزیوتراپی، حرکت درمانی، ارتوپدی ودرمانگاه و در بخش ورزشی سا لن ورزشی چند منظوره، استخر، جکوزی، سونا خشک وبخار، سالن بدنسازی دارد.
این مجتمع در بخش فرهنگی و رفاهی هم دارای کتابخانه، گالری، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۶۰ نفر، مهد کودک، نمازخانه، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ مسقف و روباز وفضای سبز است.


مجتمع توانبخشی، فرهنگی و رزشی ایثار خرم آباد در بخش آموزشی هم کلاس‌های آموزشی، مشاوره گروهی و فردی، کارگاه های تخصصی سبک وسنگین کفش و چوب دارد.

گفتنی است تکمیل بخش اقامتی و هتلینگ شامل ۶ سوئیت با ۲۴ اتاق، رستوران مسقف و رو باز با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و نیز خرید تجهیزات اداری ۸ میلیارد تومان نیاز است.


انتهای پیام/د


مجتمع توانبخشی، فرهنگی، ورزشی ایثار لرستان عصر امروز افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۰۹:۲۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
ادرس دقیق این مجتمع کجاست؟