لرستان؛

سفر هیات تجاری اقتصادی بلغارستان به لرستان

هیات تجاری اقتصادی کشور بلغارستان پس فردا اختصاصی به لرستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: هیات تجاری اقتصادی کشور بلغارستان متشکل از بازرگانان و فعالان دو شنبه ۱۹ دیماه با سفر به لرستان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان به صورت رو در رو با فعالان اقتصادی لرستان مذاکره خواهند کرد.


حسین سلاح‌ورزی افزود: هیات تجاری اقتصادی بلغارستان را در این سفر ۳ روزه سفیر و رایزن اقتصادی این کشور در ایران همراهی خواهند کرد.


وی گفت: در این سفر طرفین علاوه بر آشنایی با ظرفیت‌های اقتصادی همدیگر، مذاکرات مستقیم و بی‌واسطه‌ای را با موضوعات مشترک با بازرگانان و فعالان اقتصادی انجام می‌دهند.


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان افزود: هیات تجاری اقتصادی بلغارستان به دنبال سفر هیات‌های تجاری اقتصادی لرستان در سال‌های گذشته و انجام توافقات قبلی به لرستان سفر می‌کند.


نایب رئیس اتاق ایران با اشاره به اینکه هیات تجاری اقتصادی بلغارستان در سفر ۳ روزه خود از چند واحد تولیدی لرستان بازدید می‌کنند، گفت: در دومین روز حضور این هیات همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی لرستان و بلغارستان نیز در سالن آمفی‌تئاتر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/م

مشارکت زنان در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با رویکرد دانش محوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.