مسئول واحد هنر های تجسمی حوزه هنری لرستان:

برپایی نمایشگاه تجسمی پوسترهای تئاتردر نگارخانه حوزه هنری لرستان

مسئول واحد هنر های تجسمی حوزه هنری لرستان از برپایی نمایشگاه تجسمی پوستر های تئاتر در نگار خانه مهر حوزه هنری این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مینا سپهوند مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری لرستان گفت: نمایشگاه تجسمی پوستر های تئاتر با حضور اساتید و هنرمندان رشته های تجسمی و نمایش در نگار خانه مهر حوزه هنری لرستان گشایش یافت.

وی گفت: در این نمایشگاه که با حضور رئیس حوزه هنری لرستان، مسئول انجمن نمایش لرستان و جمعی از هنرمندان و اساتید رشته های نمایش و تجسمی افتتاح شد ۳۰ اثر پوستر مربوط به نمایش های ۱۰ سال گذشته اجرا شده در جشنواره استانی جشنواره ماه و جشنواره فجر در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

مسئول واحد هنر های تجسمی حوزه هنری لرستان این نمایشگاه را یک رویداد مشترک میان دو هنر نمایش و تجسمی دانست و گفت: پوستر نقطه ای است که هنرهای نمایشی و تجسمی را به هم پیوند می زند و فرصتی را فراهم می آورد تا هنرمندان این دو رشته از قابلیت های موجود در هنرهای دیگر برای ارتقاع سطح کیفی آثار خود بهرمند شوند.

سپهوند افزود: پوستر برای نمایش چیزی است شبیه تیتراژ برای فیلم که می تواند تصویری کل از آنچه قرار است اجرا شود در ذهن مخاطب پدیدار سازد و ذهن او را برای مواجه شدن با اثر آماده کند. گفتنی است این نمایشگاه تا ۲۶ مرداد ۹۶ در نگار خانه مهر خرم آباد میزبان نگاه علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/م

برپایی نمایشگاه تجسمی تئاتر درحوزه هنری لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.