فرماندار شهرستان تیران و کرون

سه روستای تیران و کرون منطقه گردشگری شدند

فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: خمیران، کردعلیا و جاجا به عنوان روستاهای هدف گردشگری این شهرستان معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی رحمانی افزود: این روستاها دارای آثار تاریخی ملی، ظرفیت های منحصر به فرد گردشگری و طبیعت زیبا هستند که با مطالعه بر ظرفیت های این روستاها این سه روستا به عنوان قطب هدف گردشگری مطرح و معرفی شدند.

وی بیان کرد: تدابیر لازم و زیرساخت ها برای رونق گردشگری در این سه روستا با همکاری دستگاه های خدماتی انجام شده که مهمترین اقدام تغییر و بازنگری طرح هادی است.

فرماندار شهرستان تیران و کرون افزود :برپایی نمایشگاه های دائمی صنایع دستی در این روستاها بر اساس ظرفیت تولیدی روستایی یکی از اقداماتی است که با مشارکت اهالی روستا و سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می شود.

وی یادآوری کرد: میراث فرهنگی وصنایع دستی شهرستان تیران و کرون با برگزاری تورهای گردشگری محلی نسبت به معرفی و توسعه مراکز تفریحی و تاریخی شهرستان اقدام کرده که البته با تعامل بین آژانس های گردشگری و معرفی به لیدر تورهای خارجی میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی انجام می شود.

رحمانی با اشاره به اینکه اسکان مسافران در شهرستان دغدغه جدی برای کارگروه گردشگری شهرستان است، اضافه کرد: جانمایی و مرمت خانه های قدیمی برای ایجاد بسترهای اسکان مسافران انجام شده و با ورود بخش خصوصی در این خصوص و احداث هتل های سنتی این دغدغه رفع می شود.

وی افزود: شهرستان تیران و کرون به لحاظ موقعیت جغرافیایی سالانه میزبان هزار گردشگر و یک میلیون تردد است.

 

انتهای پیام/م

 

معرفی سه روستای تیران و کرون به عنوان منطقه گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.