اصفهان؛

امداد رسانی به 10 حادثه در منطقه گردشگری مرنجاب

از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 10 ماموریت جهت امداد رسانی به حوادث منطقه گردشگری مرنجاب از سوی پایگاه امداد و نجات هلال احمر آران و بیدگل انجام گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل  افزود: بیشتر این حوادث مربوط به تصادف و واژگونی است و علت اصلی آن نا آشنا بودن گردشگران به وضعیت منطقه مرنجاب است.

مجید طاهری بیان کرد: هفت مورد تصادف و واژگونی خودرو از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون رخ داده است که طی آن 9 نفر به بیمارستان منتقل شدند و مابقی سرپایی درمان شدند.

وی هم چنین به گیر افتادن دو خودرو در ماسه اشاره کرد و گفت: با کمک ماموران پایگاه امداد و نجات به این خودروها کمک شد و آن ها مابقی سفر را به سلامت ادامه دادند.

طاهری هم چنین به گم شدن یک خانواده چهار نفره در چند روز گذشته در کویر مرنجاب اشاره کرد و گفت: عملیات نجات به وسیله‌ سه تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر آران و بیدگل، نیروی انتظامی و محیط بانان انجام و گمشدگان سرانجام پس از 36 ساعت سرگردانی در منطقه چاه چرخی با کمک تیم امداد جمعیت هلال احمر آران و بیدگل نجات پیدا کردند.
دو هزار و 500 گردشگر داخلی و خارجی هر هفته از جاذبه های دیدنی و گردشگری کویر مرنجاب دیدن می کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.