اصفهان؛

بهره‌مندی 725 نفر از طرح ایمنی و راهنمایی جوانان هلال‌احمر بادرود

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود گفت: از آغاز طرح‌های هلال‌احمر در نوروز امسال 725 نفر از طرح ایمنی و راهنمایی جوانان و 54 تن حادثه‌دیده از خدمات هلال‌احمر بهره‌مند شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی کفاشی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اجرای طرح امداد و نجات نوروزی اظهار کرد: از آغاز طرح‌های هلال‌احمر در نوروز امسال 725 نفر از طرح ایمنی و راهنمایی جوانان و 54 تن حادثه‌دیده از خدمات هلال‌احمر بادرود بهره‌مند شدند.

وی ضمن تقدیر از مدیریت مرکز فوریت‌های پزشکی نطنز برای هماهنگی در مأموریت‌های جاده‌ای، افزود: با شروع طرح‌های نوروزی از 25 اسفندماه سال گذشته لغایت 13 فروردین امدادگران و نجات‌گران این جمعیت با حضور در 16 عملیات جاده‌ای 22 تن را نیز به مراکز درمانی منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود از اسکان اضطراری 3 خانوار در ایام تعطیلات خبر داد و تصریح کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کشور و مدیریت آستان امامزاده آقا علی عباس(ع) و جهت سهولت اسکان زائران تعداد 100 دستگاه چادر امدادی جهت اسکان با به‌کارگیری 12 نجات‌گر برادر نصب و در این ایام به ارائه خدمات پرداخت.

وی در خصوص سایر خدمات ارائه‌ شده در ایستگاه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر بادرود اضافه کرد: آذین‌بندی محوطه پایگاه و مسیر منتهی با پرچم هلال‌احمر و جمهوری اسلامی، ایجاد فضای سبز و سفره هفت‌سین، برگزاری مسابقه فرهنگی، ایستگاه آب جوش صلواتی، پخش اذان و آماده‌سازی فضای نماز از جمله این برنامه‌ها بود.

کفاشی از به‌ کارگیری یکی از کارکنان و 15 نفر از اعضای جوانان و استقرار دو دستگاه چادر جوانان و خیمه نماز از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب به‌ صورت پست 12 ساعته در ایستگاه امداد و نجات نوروزی خبر داد و گفت: در این ایام 112 نفر از فضای دوستدار کودک، 75 نفر از خیمه نماز استفاده کرده و 520 نفر از هم‌وطنانمان میثاق‌نامه و کمپین نه به تصادفات را امضا کرده و 1800 بروشور، نقشه و پمفلت امدادی توزیع شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.