اصفهان؛

امدادرسانی هلال احمر استان اصفهان به 468 حادثه دیده

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به 468 حادثه دیده از آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی 96 هلال‌احمر استان اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، داریوش کریمی با تشریح اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی 96 هلال‌احمر استان گفت: این طرح ملی از 25 اسفندماه 95 تا 15 فروردین ماه 96 در 42 پایگاه امدادی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در اجرای 10 روز از طرح ملی امداد و نجات نوروزی، 125 مورد حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گزارش شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: از 125 حادثه فوق، 70 مورد حادثه جاده‌ای، 12 مورد حادثه شهری، 2 مورد حادثه برف و کولاک امدادرسانی شده‌اند و همچنین 40 مورد نیز با مراجعه به پایگاه‌ها  خدمات حضوری دریافت کرده‌اند.

وی به اسکان 152 تن در این مدت در پایگاه‌های امداد و نجات بین‌شهری هلال‌احمر استان اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: همچنین 23 مورد رهاسازی مصدومان از خودرو توسط نیروهای امدادی جمعیت استان انجام شده است.

کریمی در پایان با اشاره به سامانه 112 ندای امداد تشریح کرد: توسط سامانه تلفن 112، گزارش کلیه حوادث در سطح استان در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC  به طور متمرکز دریافت می‌شوند که هم‌وطنان و مسافرین ارجمند می‌توانند در طول 24 ساعت با این سامانه جهت گزارش وقوع حادثه تماس حاصل کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.