اصفهان؛

راه برای ورود سرمایه گذاران به کویر مرنجاب باز است

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل گفت: راه برای ورود سرمایه گذاران به کویر مرنجاب باز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد صدیقیان امروز، در نشست ساماندهی منطقه گردشگری کویر مرنجاب آران و بیدگل اظهار داشت: کویر آران و بیدگل تنها محدود به مرنجاب نیست و کویر سیازگه، سنبک، چهارطاقی و... را نیز شامل می شود.

وی به جایگاه کویر در آداب، فرهنگ و رسوم مردم شهرستان اشاره کرد و افزود: واژه کویر مختص و محدود به مرنجاب نیست و کویر سیازگه٬ سنبک٬ چهارطاقی را نیز شامل می شود و امیدواریم با تهیه طرح جامع گردشگری شهرستان بتوانیم گام های مهمی در توسعه و رونق گردشگری شهرستان برداریم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل با اشاره به اینکه در حال حاضر وظیفه شرکت توسعه و عمران پایدار، ساماندهی منطقه مرنجاب است، تصریح کرد: راه برای ورود سایر سرمایه گذاران به منطقه بسته نیست.

وی اظهار کرد: کویر مرنجاب از نقاط کلیدی و ممتاز کویر مرکزی ایران می باشد که با سرمایه گذاری در آن می توان اشتغال زایی و به پویایی اقتصاد منطقه کمک کرد.

صدیقیان به منطقه کویری آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: ایجاد زیرساخت ها در رشد کویر نقش پر رنگی دارد و تصویب طرح مجتمع گردشگری ارغوان در کارگروه میراث فرهنگی استان نویدبخش بهبود و پیشرفت وضعیت گردشگری و سرمایه گذاری در منطقه کویری آران و بیدگل است.

 

انتهای پیام/م

سرمایه گذاران می توانند در کویر مرنجاب سرمایه گذاری کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار