مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان :

آزمون تخصصی قرآن کریم استان سمنان برگزار شد

دوازدهمین آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم استان با حضور ۲۹ نفر در شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن اشاره به برگزاری آزمون مرحله دوم دوازدهین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، گفت : این آزمون از ساعتی پیش و همزمان با صبح پنج شنبه دوم شهریور ماه ۹۶ در اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان واقع در شاهرود برگزار شد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: تعداد ۲۶ زن و سه مرد به این مرحله از مسابقات و آزمون مدرک تخصصی قرآنی راه یافته اند که از این تعداد ۱۰نفر در حفظ ۱۰جزء، چهار نفر در حفظ ۲۰ جزء و ۱۵ نفر در حفظ کل مورد ارزیابی قرار می گیرند .


وی تصریح کرد : در این مرحله از آزمون، توانمندی حفاظ در بخش‌های حسن حفظ، تجوید، صوت و لحن و وقف و ابتداء مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.


شکری بیان کرد: برای شرکت در آزمون مرحله اول این دوره که در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار شد، ۵۹ نفر حضور داشتند که ۲۹ نفر از آنان به آزمون مرحله دوم راه پیدا کرده اند .


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت : هدف از برگزاری این آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم و همچنین تربیت مدرس و مربی قرآنی در سطح استان بر طبق سند توسعه قرآنی است.


انتهای پیام / ذ


حضور 29 نفر در آزمون تخصصی قرآن کریم استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار