سمنان؛

آغاز آزمون حفظ قرآن در استان سمنان

آزمون حفظ قرآن ویژه خردسالان زیر ١٢ سال در استان سمنان با حضور ٢٧٠ نفر به مدت یک هفته برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان آزمون حفظ قرآن ویژه خردسالان زیر ١٢ سال در استان سمنان با حضور ٢٧٠ نفر به مدت یک هفته برگزار می شود.
مجتبی نورمحمدی با بیان اینکه این آزمون به صورت حضوری و در شهرستانهای مختلف برگزار می شود افزود: سمنان با ١٧٦ نفر دارای بیشترین شرکت کننده در این آزمون است.
وی  تعداد شرکت کنندگان در شهرستان شاهرود را٤٨ نفر، مهدیشهر13 نفر، سرخه22 نفر، شش نفر در آرادان و پنج نفر در دامغان برای شرکت در مرحله حفظ قرآن ویژه زیر ١٢ سال اعلام کرد.
نورمحمدی با بیان اینکه از شهرستانهای گرمسار و میامی شرکت کننده ای در این آزمون نداریم تصریح کرد: آزمون قرآن و عترت بالای ١٢ سال در ١٨ رشته و با بیش از یک هزار نفر شرکت کننده پنجشنبه گذشته همزمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار شد.
مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه 62 موسسه قرآنی در شهرها و بخش های مختلف فعال هستند، افزود: بزرگترین شرکت کننده در آزمون امسال بانویی 72 ساله از شاهرود و خرسالترین آنها مسیحا یوسفی از سمنان است.
وی با اشاره به اینکه آزمون سراسری قرآن در استان سمنان در هشت حوزه شهرستانی برگزارشد، اظهار داشت: به برترین ها جوائزی شامل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و ... تعلق می گیرد.
انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.