سمنان؛

اعزام بیش از 2 هزار نفر به عتبات عالیات

2 هزار و 750 نفر از استان سمنان از 24 اسفند 95 تا هشتم فرودین 96 به عتبات عالیا ت اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛سید علی میرقاسمپور سرپرست حج و زیارت استان سمنان گفت : پیش ثبت نام سفرنوروزی به عتبات عالیات کشور عراق از 12 تا 18 بهمن 95 در استان سمنان انجام شد و افراد ثبت نام شده در دوم اسفند 95 به دفاتر حج و زیارت سراسر استان معرفی شدند .

سید علی میرقاسمپور افزود : 30 کاروان سفر برای اعزام شهروندان استان سمنان به عتبات عالیات از سوی حج و زیارت در ایام نوروز 96 مشخص شده است و با برنامه ریزی های انجام شده در این ایام سفرهای زمینی و هوایی در نظر گرفته شده است .

وی با بیان این که سفرزمینی شهروندان استان سمنان به عتبات عالیات از مرز مهران انجام می شود، تصریح کرد: تمام پروازهای هوایی سفر زائران استان سمنان به کربلای معلی و نجف اشرف از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) پیش‌بینی شده است .

میرقاسمپور با بیان اینکه مبلغ پرداختی شهروندان برای سفر به عتبات عالیات در ایام نوروزی نسبت به دیگر ایام سال 20 درصد بیشتر است، اظهار داشت : مبلغ سفر هوایی به حرمین شرفین در کشور عراق در ایام نوروز 96 یک میلیون و930 هزار تومان برای هر نفر و برای سفرزمینی یک میلیون و 400 هزار تومان در نظر گرفته شده است .

سرپرست حج وزیارت استان سمنان افزود: پیش ثبت نام سفر به عتبات عالیات در ماه رجب سال آینده از 24 اسفند 95 تا 31 اردیبهشت 96 انجام می شود و متقاضیان برای اعزام در این ماه پرفضیلت می توانند به دفاتر حج و زیارت مناطق مختلف استان مراجعه کنند .

انتهای پیام / ذ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار