سمنان؛

اعلام نتایج پانزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت استان

از یک هزار و ٢٥٥ نفر، 725 نفر موفق به کسب امتیاز مورد نظر شدند که از این تعداد 181 نفر زیر 12 سال ومابقی بالای 12 سال هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ دبیر ستاد برگزاری پانزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت استان سمنان با اشاره به نام نویسی یک هزار و ٢٥٥ نفر برای حضور در پانزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت استان سمنان گفت: ١٨١ نفر از این افرادآقایان و بقیه از خانم ها بودند که در ١٨ رشته شامل حفظ،مفاهیم،تدبر،معارف قرآن واهل بیت (علیه السلام) به رقابت پرداختند.
 
مجتبی نورمحمدی با بیان اینکه از یک هزار و ٢٥٥ نفر، 725 نفر موفق به کسب امتیاز مورد نظر شدند افزود: از این تعداد 181 نفر زیر 12 سال ومابقی بالای 12 سال هستند.
 
وی تصریح کرد: از شهرستان های سمنان 274 نفر،شاهرود248 نفر، دامغان71نفر،مهدیشهر43 نفر،سرخه28 نفر،میامی26نفر،گرمسار23نفرو آرادان 12 نفر موفق به کسب نمره قبولی در پانزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت استان سمنان شدند.
 
نورمحمدی با اشاره به اینکه 18 نفر دراین آزمون توانستند نمره کامل را دریافت کنند اظهارداشت:از این تعدا  هفت نفر ازسمنان،چهارنفر شاهرود،دو نفرگرمسار،دو نفرمیامی،دونفرمهدیشهر ویک نفر در سرخه هستند.
 
دبیر ستاد برگزاری پانزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت استان سمنان به بیان اینکه این افراداز ٤١ موسسه ومرکز قرآنی در آزمون ثبت نام کردند افزود: بزرگترین شرکت کننده در آزمون امسال بانویی ٧٢ ساله از شاهرود و خردسالترین آنها مسیحا یوسفی از سمنان است.
 
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.