سمنان؛

ثبت نام بیش از 900نفر در آزمون قرآن و عترت

استان سمنان پس از استان‌های خراسان جنوبی و یزد در ثبت‌نام در این آزمون تاکنون در جایگاه سوم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  از ثبت‌نام بیش از 900 نفر از داوطبان شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت در استان سمنان خبر داد و گفت: این تعداد در شهرهای مختلف استان سمنان اقدام به ثبت‌نام و اعلام آمادگی برای حضور در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت کرده‌اند.

مجتبی نورمحمدی افزود: از این تعداد 402 نفر در سمنان، 362 نفر در شاهرود، 36 نفر در دامغان، 30 نفر در آرادان، 30 نفر در گرمسار، 27 نفر در مهدی‌شهر، 15 نفر در سرخه و 14 نفر در میامی نام‌نویسی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: استان سمنان پس از استان‌های خراسان جنوبی و یزد در ثبت‌نام در این آزمون تاکنون در جایگاه سوم قرار گرفته است.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین از ثبت‌نام 452 نفر در آزمون ویژه کارکنان دولت خبر داد و گفت: ثبت‌نام از کارکنان دولت برای حضور در رقابت‌های قرآنی به‌سوی فهم قرآن با محوریت سوره صف تا یکم آبان‌ماه ادامه دارد.

نور محمدی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن و عترت که بیستم مهرماه بوده است تا یکم آبان ماه تمدید شده است.
وی افزود: پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت بیستم آبان‌ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ م

برچسب ها: جشنواره ، قران ، عترت ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار