آغازفعالیت پنجمین دوره شورای شهر وروستا در بیرجند

فعالیت پنجمین دوره شورای شهر و روستا در بیرجند آغاز شد.

 
 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ هم اکنون فعالیت پنجمین دوره شورای شهر و روستا در بیرجند به طور رسمی آغاز شده است و در اولین جلسه سمت هریک از اعضا مشخص می شود.

تا کنون دکتر تقی زاده به عنوان رئیس شورای شهر بیرجند،خانم هلال بیرجندی به عنوان نائب رئیس، دکتر محمودی راد به عنوان منشی،مرتضی یزدان شناس به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.
 
پرویزی،استاندار خراسان جنوبی نیز طی پیامی به مناسبت آغاز به کار پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت:شوراهای اسلامی شهر و روستا، در واقع تجلی اراده مردمی در اداره مديريت های محلی هستند که به عنوان يکی از ارکان تصميم گيری و حلقه واسط مردم و دولت برای تعامل بيشتر در پيگيری مسائل و مشكلات و تسهيل امور جامعه، نقشی بی بديل دارند.
 
وی افزود:بدون تردید برای اعضاء شوراها هیچ هدفی مقدس تر از خدمت صادقانه، متعهدانه و بی منت به مردم در حوزه ی انتخابيه نیست، و اين بهترين پاسخ به اعتماد مردم و سپاسگزاری از حضور ارزنده ی شان در پای صندوق های رای است.


پرویزی گفت:اینک که به لطف پروردگار متعال، با رأی پر شور و شکوه مردم فهیم خراسان جنوبی، به عنوان نماينده مردم در شورای اسلامی شهر و روستا، به ارائه خدمت خواهيدپرداخت، ضمن قدرداني از خدمات ارزشمند اعضای محترم چهارمين دوره شوراهاي اسلامی شهر و روستا و نيز تبريك اين توفيق به اعضاي جديد شوراها،اميد است با احترام به اعتماد مردم -كه سرمايه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است- و حضور مؤثر در شورا و پيگيری مجدانه مسائل و مشكلات مردم، در راستاي تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران، اجرای برنامه های دولت تدبير و اميد در خدمت رسانی به جامعه شهری و روستايی،  منشأ خدمات ارزنده ای باشيد.

انتهای پیام/ب

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت آغاز به کار پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.